קונים ומשנים!

מזון הוא מוצר בסיסי והוא הפך לכלי בידיים של טייקונים.

המטרה שלנו היא להחזיר פרופורציה לשוק הזה.

אנחנו האנשים שמקימים את רוטסטוק, אבל היא לא שייכת לנו.
המודל שלנו בנוי עליכם - אם תאמינו, תצטרפו, תשווקו ותייצרו עוד נקודות מכירה, נהפוך למציאות.

שוק המזון בישראל:

שוק המזון בישראל היום נשלט על ידי חמש חברות גדולות ששולטות על 52% משוק המזון בישראל, בשאר "העוגה" מתחלקות 1,108 חברות קטנות.
הריכוזיות והעדר תחרות מביאה לכך שמחירי המזון גבוהים ב-25% אחוזים משאר העולם המערבי והלקוח הישראלי אינו זוכה לראות מבחר אמיתי של מוצרים מגוונים;
מנגד, היזמות המקומית והיצרנות הייחודית הולכת ונעלמת בשל העדר כדאיות כלכלית, חסמי שיווק גבוהים, עד כדי יציאת היצרנים הקטנים מהשוק.

הפתרון שלנו:

באמצעות פלטפורמה אינטרנטית, רוטסטוק מאפשרת חיבור של אנשים לקהילות וחידוש הקשר
שבין החקלאים לצרכנים ובין האזרחים לאדמה.

 

כשאנו הצרכנים מתאגדים יחד לקניה משותפת אנו הופכים להיות כוח קניה משמעותי, מה נותן לנו את האפשרות להשיג יותר מוצרים במחירים טובים יותר.
אותו עקרון פועל גם לטובת המוכר - כשהצרכנים שלו מאוחדים הוא יכול להתחרות במחירים של רשתות גדולות ולחסוך ביחס עלויות המשלוח, שקטן ככל שיש יותר צרכנים.


קהילות קנייה אורגניות:

כל קבוצת חברים/ות, שכנים/ות, שותפים למקום עבודה, משפחות קרובות יכולה לפתוח קהילה באתר. הקהילה יכולה לקבוע נקודת איסוף להזמנה שמהווה בסיס למפגשים שבועיים קבועים ולקבל דף לניהול הקהילה ולקשר בין חבריה. המילה אורגני מסמלת משהו שגדל באופן טבעי, והרעיון הוא שגם הקהילות באתר יתפתחו באופן טבעי סביב קבוצות צרכנים עם מכנה משותף.

יצרנים וחקלאים מקומיים:

מטרת רוטסטוק היא לתת לאותם יצרנים קטנים שהיום הם שקופים,
צינור הפצה יעיל וישיר ללקוחות שלהם, ולחבר מחדש את האנשים למי שמגדל את המזון שלהם.
להקים ולבנות יחד עם מיטב יצרני הבוטיק, המקומיים, הזעירים, הביתיים, רשת וקהילה של יוצרים
אותנטיים וייחודיים - שמהווים סוג של שוק איכרים ענק און ליין.

ובעזרת הלקוחות והיצרנים גם יחד, להפוך להיות כֹח צרכני משמעותי, שיאפשר שינוי אמיתי בכלכלה ובחברה הישראלית.
זאת הרשת שלכם, ביחד נייצר פה שינוי.